Misguided

Where Misguiders get Misguided
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!

Go down 
AuthorMessage
Khadafi



Number of posts : 87
Localisation : ...Behind U...
Registration date : 2006-06-13

PostSubject: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Tue 25 Jul - 21:48

Setting Out An Official Challenge To Anybody Here To Put There Money Where There Mouth Is As In Lets Wager About 2-5kk ( Your Choice ) And Who Ever Wins Gets The Money...


2 On 1'z Are Aloud But That Will Be 10kk If I Win And 5kk To You Guys If I Lose Since I Clearly Have The Disadvantage afro
Back to top Go down
View user profile
crowl

crowl

Number of posts : 237
Age : 27
Localisation : im not telling u
Registration date : 2006-07-05

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Tue 25 Jul - 22:07

i bet 50kk







































on khadafi Razz
Back to top Go down
View user profile
Khadafi



Number of posts : 87
Localisation : ...Behind U...
Registration date : 2006-06-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Wed 26 Jul - 0:58

Lol Smart man king
Back to top Go down
View user profile
Khadafi



Number of posts : 87
Localisation : ...Behind U...
Registration date : 2006-06-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Wed 26 Jul - 20:12

Evil or Very Mad COWARDS!!!!! Cool
Back to top Go down
View user profile
MonkZheng

MonkZheng

Number of posts : 362
Age : 24
Localisation : Australia, NSW, Narara
Registration date : 2006-02-11

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Fri 28 Jul - 19:14

i put -50000kk!
Back to top Go down
View user profile http://freewebs.com/cornypaper
Ranka
Moderator
Ranka

Number of posts : 99
Localisation : Astrub
Registration date : 2006-04-21

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Mon 31 Jul - 2:11

i've already beated ya Razz (twice Very Happy )
Back to top Go down
View user profile
FTTW
Admin
FTTW

Number of posts : 1345
Age : 27
Localisation : lost
Registration date : 2005-12-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Mon 31 Jul - 9:01

Khadafi wanta bet i can pwnd u when i reach 80 :bon)

_________________
chester- lvl11X feca

我係用肺講野
Back to top Go down
View user profile
Khadafi



Number of posts : 87
Localisation : ...Behind U...
Registration date : 2006-06-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Sat 12 Aug - 1:56

Sure I Take That Bet Chester... rolling on the floor I Beat Lvl 100Feca's Already Ur Shields Are Useless Dragon Unbewitches cheers Lmao Ur Gonna Get Pwned So Bad Omfg And I Want U 2 Print Screen Of My Win LMAO LOL





And Ranka..... U Pwned Me Because The Map Was Super Super Super Long And I Have To Be Lvl 112 To Wear All Of My Equips ( Which I Will Not Give Hints 2 ) >_> So The Loss Wasnt Really A Big Deal U Had The Advantage All Along
Back to top Go down
View user profile
FTTW
Admin
FTTW

Number of posts : 1345
Age : 27
Localisation : lost
Registration date : 2005-12-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Sat 12 Aug - 1:59

ok 10 more lvls when i 90 i will still own u Cool

_________________
chester- lvl11X feca

我係用肺講野
Back to top Go down
View user profile
Ranka
Moderator
Ranka

Number of posts : 99
Localisation : Astrub
Registration date : 2006-04-21

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Sat 12 Aug - 1:59

chester, let's ally and beat him, mwahahahaha Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
Khadafi



Number of posts : 87
Localisation : ...Behind U...
Registration date : 2006-06-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Sat 12 Aug - 2:01

Lmao 2 Lvl 90'z Against Me Im Not Crazy ^.^ Afraid To Take Me 1 vs 1 rolling on the floor



Anywayz Chester Your Ass Is Screwed About To Get My Claws To Lvl 6 Will Be Doing 80-100+ Damage Twice :-SS
Back to top Go down
View user profile
FTTW
Admin
FTTW

Number of posts : 1345
Age : 27
Localisation : lost
Registration date : 2005-12-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Sat 12 Aug - 2:03

rofl a lvl8X summoner used poc on me and it did 33 Rolling Eyes *ouch*

_________________
chester- lvl11X feca

我係用肺講野
Back to top Go down
View user profile
Khadafi



Number of posts : 87
Localisation : ...Behind U...
Registration date : 2006-06-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Sat 12 Aug - 2:04

-.- My P.o.c Will Do Full Damage Since U Wont Have Shields Or Anything When Dragon Spits Flames Into Ur Anal worried
Back to top Go down
View user profile
FTTW
Admin
FTTW

Number of posts : 1345
Age : 27
Localisation : lost
Registration date : 2005-12-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Sat 12 Aug - 2:06

trust me u wont even have a chance to summon ur shit I love you
(triple glyph= 200damage2 turns + -10mp3 turns + -8ap)

_________________
chester- lvl11X feca

我係用肺講野
Back to top Go down
View user profile
Khadafi



Number of posts : 87
Localisation : ...Behind U...
Registration date : 2006-06-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Thu 21 Sep - 6:50

Lmao i have over 1000 initiative dude .....>_> And No Feca can beat me at my lvl lol the only reason why they beat me is my wisdom is low and they use ugh immobilization glyph lol without that u guys suck
Back to top Go down
View user profile
Khadafi



Number of posts : 87
Localisation : ...Behind U...
Registration date : 2006-06-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Thu 21 Sep - 6:50

Ranka pfffft u beat me only on long maps >_> shush
Back to top Go down
View user profile
Khadafi



Number of posts : 87
Localisation : ...Behind U...
Registration date : 2006-06-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Thu 21 Sep - 6:51

Lmao never would challenge me on a close map because all i'd have to do is summon crackler to block ur little explosive thing then summon dragon because it has 89resist to fire lmao lmao lmao
Back to top Go down
View user profile
Kaiijez



Number of posts : 55
Registration date : 2006-09-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Thu 21 Sep - 11:06

ill do it.. i'll fight ya.. just let me get 100.. and my gear.. and ill fight u.. IM CALLIN U OUT!!
Back to top Go down
View user profile
FTTW
Admin
FTTW

Number of posts : 1345
Age : 27
Localisation : lost
Registration date : 2005-12-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Thu 21 Sep - 16:20

Khadafi wrote:
Lmao i have over 1000 initiative dude .....>_> And No Feca can beat me at my lvl lol the only reason why they beat me is my wisdom is low and they use ugh immobilization glyph lol without that u guys suck
1000 initiative aint high Rolling Eyes
when sheilds was lvl7X he has 1000+ init

_________________
chester- lvl11X feca

我係用肺講野
Back to top Go down
View user profile
sheildsgalore
Moderator
sheildsgalore

Number of posts : 248
Localisation : in the 18-D hyperspace of my mindscape, good luck finding me!
Registration date : 2006-03-23

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Thu 21 Sep - 21:55

heh, as of right now, at lvl 84, i have 1284 init Twisted Evil. also, my equips haven't changed since lvl 77, when i changed from the high init giving harmony, to my powerful smoothhitch.. and i was able to bea a 100 osa once.. a newbish osa :p.. aggrod a lvl 44 feca *didn't know it was a lvl 100 osa... just a lvl 100 char* so i joined.. so it was an osa and was like.. OMFG... i was able to end up running after the 40 feca died.. thanks to a spell rebound on a PoC, and succesful glyph on the osa *tricked the wyrmling into casting ubewitch when i had one shield on**btw, i was lvl 73 when this happened*

possible for me to beat a 100? yes... likely? i shoulda tried the lottery then, casue it prolly aint gonna hapen again..

_________________
i've hit 163. my next new weapon... a wand... will come in no fewer than 20 levels... blaaaaaah. i wish there would be a new int/agility set so i could work on it ;_;
Back to top Go down
View user profile
Khadafi



Number of posts : 87
Localisation : ...Behind U...
Registration date : 2006-06-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Tue 3 Oct - 1:44

Im working on my iop so fuck my osa which could pwn all of u anywayz Very Happy >_> as long as u dont immoblization me
Back to top Go down
View user profile
Ranka
Moderator
Ranka

Number of posts : 99
Localisation : Astrub
Registration date : 2006-04-21

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Tue 3 Oct - 18:45

Khadafi wrote:
Im working on my iop so fuck my osa which could pwn all of u anywayz Very Happy >_> as long as u dont immoblization me

rofl you mean as long as we don't hit you Razz
Back to top Go down
View user profile
fmfeca

fmfeca

Number of posts : 60
Registration date : 2006-08-31

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Tue 3 Oct - 21:32

lol!
Back to top Go down
View user profile
Khadafi



Number of posts : 87
Localisation : ...Behind U...
Registration date : 2006-06-13

PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   Sun 15 Oct - 4:59

>_> -shush- your explosive only did 70damage to a gobboll with no resistance rolling on the floor
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!   

Back to top Go down
 
Put Ya Money Where Your Mouth Is....!!!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» how to get one muxxu Account back after getting banned. (no Garantee!)
» Mouth moving while talking?
» Printing money

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Misguided :: Off Topic Stuff :: Dofus Arena-
Jump to: